Sari la conținut

Aurelian Anghelescu: „…Viitorul producţiei publicitare stă în produse eco.”

aurelian anghelescu sian image media

În acest interviu vorbim cu Aurelian Anghelescu despre producție publicitară: adică TOT ce înseamnă produse personalizate și produse pentru o imagine mai bună a firmei dumneavoastră: casete luminoase, printuri mari indoor și outdoor, colante printate, pixuri personalizate, agende personalizate, calendare personalizate, cutii personalizate în cantități mari, pungi personalizate, brățări de acces, etichete țesute, broderie, etichete metalice, printare și scanare 3D, diverse servicii web etc. Pentru mai multe detalii vă invit să accesați site-ul sianimage.com sau, dacă doriți direct o ofertă, puteți trimite un mesaj pe office@sianimage.ro.

Vă salut. Întâi de toate v-aș ruga foarte mult să ne faceți cunoștință cu Sian Image Media: cu ce se ocupă Compania dumneavoastră?

Salutăm şi noi! La întrebarea aceasta răspunsul este unul foarte simplu şi scurt: TOT. Da, noi producem sau personalizăm absolut orice legat de imaginea companiilor, atât în plan naţional, cât şi pe plan internaţional. Mai pe lung, printre serviciile şi produse realizate de noi se numără: servicii tipografie digitală şi offset – precum şi legătorie, broderie, producţie publicitară – casete luminoase, litere volumetrice luminoase sau neluminoase etc., prelucrare CNC laser şi mecanic, imprimare şi finisare large format bannere şi autocolante de orice dimensiuni, personalizare textile prin diverse metode – transfer termic, DTG, broderie şi serigrafie, imprimare UV şi prelucrare plăci, import şi personalizare materiale promoţionale de orice fel, servicii producţie şi personalizare ambalaje din carton şi plastic, brăţări de acces şi identificare, etichete metalice, etichete autoadezive de orice fel, etichete ţesute, printare si scanare 3D, diverse servicii web.

Producția publicitară este ceva imperios în zilele noastre. Ce i-ați sfătui pe oamenii care sunt indeciși în privința materialelor publicitare pe care și le-ar dori pentru afacerea lor?

Ne dorim de la clienţii noştri să aibă încredere în specialiştii Sian Image Media şi în sfaturile oferite de ei. Experienţa celor 20 de ani din domeniu ne recomandă să putem sfătui actualii şi viitorii noştri clienţi şi să-i ghidăm astfel încât produsele finite să fie unele premium şi rezultatele de excepţie. Este, de asemenea, foarte important să se păstreze o linie evidentă a identităţii vizuale a ceea ce vrea să exprime clientul, cât şi a produselor şi serviciilor oferite de acesta. Prin urmare, este ideal să existe un manual de identitate vizuală, bine conceput, eficientizând foarte mult procesele de producţie şi creaţie. Evident, eficienţa în comunicare este extrem de importantă şi avem nevoie să ştim în linii mari viziunea clientului nostru, pentru a înţelege cât mai bine proiectele acestuia.

Care sunt cele mai solicitate materiale publicitare în funcție de sezon?

Fiind cunoscuţi că rezolvăm totul în timp util şi cu eficienţă maximă, mulţi dintre clienţii noştri ne solicită cam în ultima clipă, motiv pentru care ni s-au creat anumite „sezoane de lucru”. În prima parte a anului e momentul în care lumea îşi „revine” după sărbători şi nu lucrăm anumite produse sau servicii, mai degrabă ce primim, aia facem. Primăvara începem să „atacăm” clienţii pentru sezonul de vară care, pentru noi, ţine cam toata perioada mai-septembrie. Aici discutăm de tot ce înseamnă meniuri, flyere, afişe, bannere, brelocuri, broşuri, reviste, diverse litere şi casete luminoase şi neluminoase – de principiu câte puţin din fiecare. Începând cu septembrie intrăm mai agresiv pe partea de producţie publicitară mare – casete şi litere luminoase şi pregătim cataloagele şi ofertele pentru promoţionalele de sărbători. Începând cu luna noiembrie deja începem producţia de promoţionale personalizate pentru clienţii noştri.

Să luăm un exemplu ca: un magazin alimentar, o florărie, o frizerie, o pizzerie etc. – ce produse publicitare i-ați sfătui să-și comande ca să fie vizibili și să atragă clienți?

Aici depinde foarte mult şi de tipul de locaţie. Sunt florării mici, de colţ de stradă sau de „interesecţie” care nu-şi vor face niciodată materiale promoţionale, deoarece target-ul lor este cu totul altul. Există şi florării consacrate, firme mari, cărora în general le recomandăm să-şi pună imaginea pe cât mai multe produse posibil. E vorba de imagine… cu cât e mai vizibilă, cu atât devine mai cunoscută. Pentru frizerii aş recomanda fidelizarea clienţilor cu ajutorul materialelor promoţionale – breloc personalizat, brichetă personalizată, chiar şi un pix personalizat şi o imagine impecabilă din punct de vedere vizual al brandului, în spaţiului unde îşi desfăşoară activitatea. Dacă aş deţine o afacere din domeniul HORECA, pizzerie de exemplu, aş investi în flyere sub formă de meniu, magneţi promoţionali personalizaţi, un website bine facut şi o imagine a sediului impecabilă şi extrem de bine luminată.

Care sunt produsele personalizate ce pot face din casă sau apartament un loc cu adevărat plăcut?

Deşi preferăm să ne adresăm persoanelor juridice, nu refuzăm să ajutăm şi persoanele fizice să-şi decoreze interiorul casei, apartamentului etc. Printre produsele pe care le recomand se numără fototapetul personalizat, tablourile de tip canvas, tablourile din lemn sub formă de mandală, diverse panouri decorative pentru calorifere, spaţii diverse şi chiar panouri decorative din stiplex, eventual iluminate.

În prezent se organizează încă multe evenimente, deși într-un număr mai restrâns, iar organizatorii, de regulă, își doresc impact maxim. Cum este posibil acest lucru?

Se ştie că o reclamă bine făcută presupune prezenţa sub toate formele ei. Prin urmare, pe lângă o vizibilitate maximă în mediul online, cu campanii plătite şi bine gândite, recomandăm promovarea evenimentelor cu ajutorul flyerelor şi afişelor, prevânzarea brătărilor de identificare şi acces şi chiar un material promoţional, ceva care să atragă atenţia publicului ţintă.

În ultima perioadă tot mai mulți oameni caută cadouri personalizate. Ce cadouri pot comanda oamenii de la Compania Sian Image Media?

De principiu, orice 😊. Noi recomandăm ca alegerea cadoului să fie făcută în funcţie de persoana căreia i se va oferi. În majoritatea cazurilor, cadourile personalizate vor avea un impact maxim, vor reprezenta o mare bucurie pentru cel cadorisit. Pe lângă produsele pe care le putem oferi şi personaliza din stoc, clientul poate să ne aducă propriul produs pe care să-l personalizăm în funcţie de cum se poate printa sau grava.

Cum faceți dvs reclamă la Compania Sian Image Media? Ce strategii aplicați?

Principalul „tractor” al afacerii este clientul nostru, prietenul nostru. Încercăm să mulţumim fiecare client în parte şi, de cele mai multe dăţi, reuşim. Nu suntem perfecţi şi ştim foarte bine acest lucru, dar ne asumăm tot ce facem şi cum facem, gradul de încredere al clienţilor noştri în noi este unul ridicat. Ca majoritatea companiilor ne promovăm pe toate canalele posibile, prin diverse campanii gândite în funcţie de perioadă şi target-ul pe care îl avem. De asemenea, clienţii noştri primesc împreună cu comenzile lor diverse materiale promoţionale inscripţionate cu unul dintre brand-urile sub care lucrăm – diverse produse precum pixuri personalizate, odorizante personalizate, carneţele notes personalizate şi alte mici atenţii.

Dumneavoastră cum credeți, care este viitorul producției publicitare? Ce va ramâne la fel, ce se va schimba?

Trăim în era tehnologiei şi a vitezei. Totul este extrem de dinamic, volatil şi foarte nesigur. Ca o părere personală, cred că viitorul producţiei publicitare stă în produse eco, cu amprentă cât mai mică asupra mediului. Deja în producţa de ambalaje se înclină foarte mult balanţa în favoarea produselor din hârtie, carton şi reciclate diverse. Pe de altă parte, din punct de vedere al resurselor umane, cred că în viitorul apropiat mai toate tipurile de producţie se vor automatiza.

Ce planuri de viitor aveți dumneavoastră?

În plan profesional planurile ni le schimbăm zilnic. Ca orice business, dorim să creştem frumos, armonios, împreună cu clienţii noştri, să fie bine atât pentru firmă în general, cât şi pentru fiecare membru al echipei noastre în particular.


Alte interviuri frumoase găsiți aici: rubrica cu interviuri.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.