Sari la conținut

Cum să atrag atenția clienților? TOP 10 idei

cum sa atrag atentia clientilor prin site prin optimizare seo prin produse personalizate

Există multe idei. Și, de aceasta dată, nu voi scrie despre diferența dintre teorie și practică, dar totuși, cum să atrag atenția clienților, ce funcționează, te vei întreba… nu?

Pentru a economisi din timpul tău, eu voi scrie doar despre câteva idei și oferte, și anume ce trebuie să faci pentru a atrage atenția oamenilor? Întâi de toate ai nevoie de un site bun și servicii de optimizare SEO.

În aliniatul de mai sus am accentuat despre atenția pe care o poți atrage fiind prezent în mediul online. Dar ce strategie ai pentru clienții offline? Pentru cei care nu stau pe internet? Există și în acest sens unic soluții despre care voi vorbi în continuare, și anume: produse personalizate de diferite tipuri: ca tablouri personalizate, agende, pixuri, calendare, huse, fototapet, colant, bannere și altele.

Cum să atrag atenția clienților – soluții practice

Cum să atrag atenția clienților… trebuie să știi, întâi de toate, cum să să răscolești prin statistici. De departe, acestea sunt printre cele mai sigure metode de a afla ce își doresc cu adevărat clienții.

Însă, ideisioferte.ro vă va spune mai multe detalii despre materialele care atrag atenția clienților. Clienții trebuie surprinși prin noutate, ingeniozitate. E valabil pentru orice tip de servicii!

Am un site, cum să atrag atenția clienților?

Întâi de toate ai nevoie de un site. Pandemia, dar și dezvoltarea vertiginoasă a tenhnologiei ne împinge spre o prezență mai mare în online.

Ok. De ce totuși ai avea nevoie de un site în epoca post-pandemie? Simplu. Pentru că perioada stării de urgență (și perioada de carantină) ne-a demonstrat tacit faptul că viitorul nostru va fi strâns legat de mediul online. Și dacă vei avea un site bine pus la punct, atunci vei avea mai multe șanse de a avea clienți și comenzi noi.

Mai multe detalii vei găsi în pagina despre site web. Dar, să știți că majoritatea firmelor din România au succes datorită site-ului pe care îl au. În prezent, nu poți trece cu vederea peste uneltele care îți aduc foarte mulți clienți.

De ce am zis majoritatea firmelor au succes? Citiți în continuare!

De ce majoritatea firmelor din România au succes cu site-ul WEB?

Am zis majoritatea, pentru că, ceilalți care au un site web, nu l-au optimizat. Iar acest fapt atrage după sine multe eșecuri. De fapt, pentru ca site-ul tău să fie vizibil oamenilor care caută în unul din motoarele de căutare, și în cazul majorității este Google, atunci trebuie să știi cum să-l optimizezi.

Ce ține de optimizarea site-urile web am creat o pagină aparte cu toate detaliile: optimizarea site-ului tău pentru motoarele de căutare. Când vorbesc despre SEO, nu mă limitez doar la câteva cuvinte cheie și un text aruncat aiurea, doar să fie așa de umplutură…

Algoritmii Google sunt din ce în ce mai intelegenți. Aceștia pot analiza conținutul de pe site-ul tău într-un timp foarte scurt, deși întreg site-ul poate fi indexat de la 2 până la 24 de săptămâni. În funcție de cum îl optimizezi pe partea de SEO.

Un site nu înseamnă doar aspectul fizic: arată bine, ești mulțumit. Greșit! Un site bun trebuie să aibă o construcție inedită, un site bun trebuie să se încarce repede, un site bun trebuie să conțină informații utile pentru oameni.

Cum să atrag atenția clienților cu texte calitative?

Textele sreprezintă arta din care se pot construi imagini prin cuvinte, metafore și fraze incitante. Deseori oamenii sunt prinși ca peștii în plasă de texte bine scrise. Se poate scriei un text pentru orice scop.

Majoritatea oamenilor cred că un text este valabil pentru orice scop: fie că e pentru un site, fie că e pentru un produs (atunci când faci copywriting), fie că e o știre, un reportaj, un storytelling etc. Evident că aceste gânduri sunt din start greșite. Textele se scriu în funcție de scopul propus, iar prețul pentru un text îl dictează, evident, scopul și cantitatea (plus talentul scriitorului).

Fotografii și videoclipuri de calitate pentru amintiri frumoase

Te-ai gândit la un site, ai găsit soluții pentru SEO, ai pe cineva care îți scrie textele. Ok. Cine îți face fotografiile? Știai că fotografiile bine realizate au cel mai mare impact? Prin foto și video poți câștiga clienți, poți rămâne în mintea lor într-un mod original. Uite, îți dau un link cu un site de fotografii foarte bun – georgepopa.photo.

Cum să atrag atenția cu fotografii și videoclipuri de calitate? La aceste întrebări vă va răspunde George Popa. El are cele mai bune soluții și cele mai inovative idei pentru cele mai interesante ședințe foto și nu numai. El știe, totodată, cum să scoată în evidență acele detalii prin care vorbește afacerea ta.

Dacă vrei o afacere prosperă, trebuie să știi cum să investești rezonabil în tot ceea ce înseamnă imagine.

Cum să atrag atenția clienților cu produse personalizate

Subtil, am vorbit despre aceste chestiuni și în paginile: atmosferă originală înlocaluri – 10 soluții de promovare și Casă decorată ingenios – top 10 idei! A atrage atenția clienților se poate în moduri diferite: prin site-uri, dacă vrei să fii prezent online și prin produse personalizate, dacă alegi să rămâi și pe frontul offline; pentru mai multe detalii te-ar putea ajuta sianimage.com: de unde poți comanda: casete luminoase, litere volumetrice, bannere printate, colante printate, broderie personalizata (de ex. 100 de tricouri se brodează într-o zi), haine personalizate cu printuri, agende personalizate, calendare personalizate, pixuri personalizate etc.

Hai să vă povestesc cum acționează produsele personalizate asupra oamenilor. Ce efect au? Cum pot fi acestea folosite drept produse de a atrage atenția partenerilor de afaceri și a clienților!

Produse personalizate – tablouri personalizate – ce efecte au?

Tablourile sunt cea mai simplă metodă de a da energie încăperilor din locuință. Sunt ideale pentru a completa spațiul de birou și pentru a desăvârși zona de așteptare. Tablourile personalizate, tablourile canvas de pe pecanvas.ro reprezintă o formă accesibilă de artă. Întrucât sunt considerate etalonul pentru curentul contemporan, au o popularitate ridicată. Ieftine și elegante: motivele pentru care se comandă tot mai des și mai des.

Cum atrag acestea atenția oamenilor, pertenerilor de afaceri și clienților? Simplu, pentru că sunt printre cele mai apreciate forme de artă și continuă să se regăsească și în simplele tablouri peisaje! Culorile intense și formele realizate modifică plăcut estetica încăperilor. Peisajele inspiră liniște și stare de bine.

Vibrante, rafinate, impresionante – doar în acest mod pot fi descrise chiar și cele mai simple tablouri canvas. Datorită tehnologiei digitale, astăzi ne putem bucura de canvasuri ieftine și disponibile pentru fiecare!

Agende, pixuri, calendare: personalizate – atrage atenția oricui!

Cum sa atrag atentia clientilor cu agende personalizate

Să începem o scurtă prezentare a ceea ce înseamnă pixuri, agende și calendare personalizate. Aceste instrumente, deși par desuete, încă sunt folosite de majoritatea. Nu vor ieși din modă, deși tehnologiile moderne le forțează.

Poți cere o ofertă de pixuri, agende și calendare de la agenția agendepixuricalendare.ro.

Agende personalizate – au vreun efect?

Dimensiunile reduse sunt principalul motiv pentru care aceste instrumente sunt foarte. Reprezintă materiale esențiale pentru sesiunile de team building. Acesta este un alt motiv pentru care sunt oferite și partenerilor de afaceri, cu diferite ocazii. Sunt perfecte pentru a fi oferite cadou la petercerile companiei, care au loc de obicei la sfârșit de an!

Prețul mic de achiziție și prețul mic de personalizare fac ca valoarea acestor instrumente publicitare să fie și mai mare. Pentru că sunt materiale ieftine și de efect, continuă să fie apreciate de atreprenorii mici și mari. Nu ezita să atragi atenția clienților cu materiale calitative.

Pixuri personalizate – ce efect au?

Cei ce aleg să folosească pixuri personalizate pentru promovarea imaginii trebuie să fie atenți la calitate. Calitatea este primul lucru pe care-l observă clienții. Atât calitatea materialelor din care sunt realizate cât și calitatea printurilor contează (sau a gravurii, dacă acestea sunt metalice). Aceste caracteristici conferă valoare și notorietate campaniei. Mulți utilizatori asociază imaginea materialelor promoționale cu firma. Din acest motiv folosirea acestor instrumente este atât de importantă.

Calendare personalizate – la ce sunt bune acestea?

Acestea reprezinta ingredientul cheie pentru campaniile de succes. Este o strategie sigură de promovare a imaginii firmei sau a brand-ului. Cu alte cuvinte, sunt materiale în jurul cărora se pot construi strategii eficiente de consolidare a brandului firmei!

Tot mai des, calendarele sunt utilizate în calitate de publicitate, reprezentând o metodă excelentă de a vă face cunoscută o companie sau o marcă comercială. Calendarele personalizate cu logo-ul companiei sunt un cadou ideal pentru partenerii tăi și, nu în ultimul rând, pentru clienții tăi!

Cum atrag atenția clienților cu huse personalizate?

Chiar? Cum o faci? Doar știi bine că oamenii folosesc tot mai mult telefoanele mobile. Și nu poți ghici modelul de telefon al clientului, dar poți face un cadou ideal pentru colaboratorii sau partenerii de afaceri. O husă personalizată i-ar surprinde și toată această surpriză ar avea mai multe beneficii pe viitor și pentru tine! Ai prinde doi iepuri cu o idee!

Uite de aici poți comanda husă personalizată.

Important este să nu eviți șansele de a câștiga mai multă experiență: „cum să atrag atenția clienților”!

Fototapet și autocolant – cea mai bună reclamă este clientul mulțumit

Autocolant tabla de scris diferite forme diferite animalute autocolant cu creta care se sterge dupa ce este folosit
pecanvas.ro (autocolant tablă de scris)

Folia de autocolant reprezintă modalitatea perfectă de personalizare a afacerii perfecte. Când vine vorba de evidențierea unei afaceri, acesta reprezintă o soluție inteligentă. Față de alte unelte de marketing, acestea au o arie mare de utilizare. Pot fi folosite în interior, pentru exterior, pentru creșterea vizibilității și crearea unei imagini personale. Atrag prin culoare, dimensiune și formă, deci sporesc personalitatea reclamei!

Principala caracteristică a lor este flexibilitatea, fapt ce le face perfecte pentru suprafețe curbe. Sunt potrivite pentru autovehicule, pentru că se mulează pefect pe aripi, geamuri și zone neregulate. Un alt aspect care transformă un autocolant printat într-o soluție potrivită este rezistența.

Fototapet personalizat (dacă dați click, veți ajunge pe site) – un element de decorațiune utilizat extrem de des de către designeri. Existența unei varietăți de culori și modele precum și posibilitatea creării tapetului cu un anumit model sau cu o grafică personală, vă oferă o posibilitate inedită de a vă crea o atmosferă de vis în living, cafenea, restaurant, club de noapte sau hotel.

Știai că datorită fototapetului, camera ta arată și mai splendidă? O să vă dați singuri seama de asta prin modalitatea cum să atrag atenția clienților!!!

Poliplane: frontlit, backlit si mesh – care e cea mai bună soluție?

Hai întâi de toate să ne clarificăm ce fel de materiale sunt acestea. Pentru majoritatea, acest domeniu este cu totul străin! Și din acest motiv o să revin de fiecare dată cu explicații (chiar dacă undeva ați mai găsit ceva aproximativ)!

_____________

Bannere publicitare (frontlit, backlit si meshuri) pot fi comandate de aici: largeprint.ro.

_____________

Frontlit – este un tip de poliplan care este luminat din față. Informația acestuia este vizibilă mai mult ziua. Însă, dacă există o sursă de lumină în apropiere, atunci poate fi luminat din față și noaptea.

Backlit – atuul acestui tip de poliplan este că poate fi iluminat și noaptea, din spate. Backlit – poate fi iluminat din spate. Acesta este atuul lui.

Mesh-ul – pentru mulți, acesta este poliplanul (sau bannerul) care are găurele (și el nu se lipește, cel care se lipește se numește windowgraphics). Acest banner având găurele, nu i se fac fante de vânt, pentru că aerul poate trece ușor prin găurele.

Și de ce v-am propus aceste materiale? Pentru că, potrivit specialiștilor, cei care expun poliplane sau, altfel spus, bannere publicitare la intrarea într-un magazin, le cresc vânzările cu 20%-30%. Bannerele stradale au o serie de avantaje, printre care se numără gradul ridicat de vizibilitate, imaginea foarte bună, rezistența a culorilor în timp, montare ușoară etc. Acestea se pot folosi atât la interior cât și la exterior.

Cum să atrag atenția clienților? Concluzii!

E cel mai interesant și incitant capitol din viața afacerii tale: cum să atrag atenția clienților, ce funcționează? Este o întrebare care îi macină pe toți! Și totuși, care este soluția?!

Soluția este să documentați textul foarte bine, iar dacă nu ați reușit din insuficiență de timp, atunci nu ezita să îmi scrii un mesaj pe contact@ideisioferte.ro. Voi găsi timp pentru a-ți răspunde la întrebări, voi găsi timp pentru a te ajuta să găsești cele mai bune idei și cele mai fierbinți oferte!

Pentru că îmi pasă de tine, voi face imposibilul! Ești special, și nu pentru mine, ci pentru tine și cei dragi ție. Iar acest fapt te face special pentru mine! Pe acest site ajung doar oamenii speciali!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.